vineri, 10 aprilie 2009

Pasi in trecut, netrecuti

Albul mut al peretilor, se ridica amenintator catre ceea ce eu incercam sa protejez cu toata inima si sufletul. Dar chiar si atunci, fricile personale ma impiedicau in luarea de decizii drastice. Frica de ce, ma intreb si acum.... Sunt un fel de reguli aberante ale societatii (adica a noastre a oamenilor!!!) care te impiedica sa fi si sa arati ceea ce esti...un fel de comunism interior....
Ma intreb, cum ar fi o lume fara cuvinte, in care sa comunicam doar la nivelul mintilor deschise a indivizilor, fara ascunzisuri de noi si de altii? va dati seama cata libertate, deschidere, iubire, pace s-ar putea crea? Nevoia de echilibru imi spune insa, ca evolutia ar putea fi mai inceata...sau chiar deloc...
Simtul realitatii ma impinge sa revin la ce pot percepe eu cu mintea mea de acum, si sa imi concretizez deschiderea.
Acum, aici, o fac prin cuvinte incarcate cu starile mele.... In interactiunea cu oamenii trebuie sa o facem cu partea sufletului, a fizicului...si de fapt trebuie sa facem aceasta deschidere fiecare parte a noastra pe care o constientizam.
Atunci...am facut-o inconstient...in ultimul moment..imi dau seama abia acum. Abia acum... incep sa accept... Priveam cu disperare momentul..... il aveam de mult timp in mine..si il alungasem de fiecare data....
In prima parte a clipelor... a fost doar un puternic si disperat simt de a ajuta omul drag aflat in acea stare. Apoi a fost prabusirea mea cu mine.... si negarea a orice. Apoi a fost, si ma gindesc acum.... cu cita disperare am transmis asta.... un gind de iubire care m-o coplesit. Pentru citeva momente.... acel suflet drag a simtit iubirea mea... A urmat apoi... caderea totala...o perioada lunga.. Astazi pentru prima data citind un articolas (vezi aici) am inceput sa inteleg....
Lasati-va sa fiti voi: ascultati-va acum eu-ul obligat la tacere, calatoriti in eu-ul trecut si eliberati-l prin acceptare, constientizati fiecare atingere a corpului vostru de haine, constientizati fiecare vibratie a sufletului, analiza-ti cu mintea ... si intr-un proces repetitiv de acest gen...lasati-va din cind in cind loc...pentru unificarea totala a celor de mai sus. Tu ca intreg si ca zecimala din lumina. E doar un punct de vedere ......

Un comentariu:

  1. Adu eu-ul in prezent si dizolva-l. Schimba albul si cenusiul in culori astrale stralucitoare. Bucuria din suflet va fi fara margini.

    RăspundețiȘtergere