miercuri, 13 octombrie 2010

Evolutie sau dilema spirituala

Intr-un context in care lumea are cautari..astazi...m-am simtit in mod strain. Era o prelegere...care de fapt..era o cacialma necizelata. Ma uitam la cei din jurul meu..si efectiv aveam senzatia de creiere spalate. La un moment dat...cind am auzit ca www este de fapt cifra diavolului m-a pufnit risul....si sa te vezi.figuri indignate!
Priveam ...incercam sa ma uit adinc si la mine..si am inteles..ca nu-mi place sa am in jur si sa aud tot felul de porcarii absolut vizibile... Crunt...ca parca eram singura care vedeam asta....si toti din jurul erau in starea aia de acceptare.
CInd se intimpla asta..te gindesti...ca daca esti singur...ai vre-o problema... ...am mai multe..da acuma era pur si simplu nevoie sa iti folosesti un pic sufletul si bunul simt...si sa nu fii de acord cu isteria provocata de cutremure, 2012...si tot asa...
Cred ca da..e bine sa te gindesti frumos...e bine...sa ai atitudini consecvente...ca sa ajuti pe cei din jur..dar in primul rind pe tine.
M-am gindit apoi..in incercarea de a sterge ecoul acelui logos aiuristic...la probabilitatea...ca o cale buna..de fapt..sa fie plina de provocari..si sa ai puterea...norocul...sansa...sa alegi ce e mai bun...din toata amestecatura existenta.
E dificil...senzatia e sa te retragi pe teren cunoscut...chiar daca mai anevoios....
Caut....si incerc sa gasesc:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu