vineri, 11 septembrie 2009

Cu gust de intelepciune

Astazi am reusit dupa mai multe incercari sa termin "Latura activa a infinitatii" (Carlos Castaneda). Si daca prima carte din colectia de Castandea (Don Juan) am citit-o intr-o zi..... "Latura activa a infinitatii" mi-a provocat mintea la tot felul de procese...cu mai mult sau mai putina finalitate.
Si imi aduc aminte unul...
- pina acum... am auzit in jurul meu spunindu-se: frumusetea muntelui se simte daca urci pe el. Si am fost de acord. Voi nu? Ei bine.... dar sa ne punem problema(exact ca in carte) ca e un tip de frumusete ...si ca frumusete poti simti si mergind cu masina..si avind o imagine de ansamblu asupra muntelui.. e pur si simplu un alt tip de frumusete...
Insa exact capacitatea asta a noastra de a vedea din unghiuri multiple o idee ...poate fi creativa....hm..sau de fapt reprezinta distragerea de la un tel important?...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu