marți, 24 martie 2009

O frunza, un vint si o mana

...era rece...vintul batea....nu se vedea nici o raza de soare. Cadea racoarea peste frunza roz-albastra tremurinda. Printre picaturile de ploaie gindurile ei erau aproape tangibile pentru altii. Daca iti aplecai doar privirea ai fi inteles ceva. Unii au inteles resemnare,  altii au inteles renuntare. Frunza, firava acum, nu gindea nimic... amutise..si rozul sau..se transforma incet intr-un albastru intunecat.
O priveam trista, oricit as fi incercat sa o ajut nu gaseam calea. Ma straduisem mai demult sa o duc la copacul de unde credeam ca apartine....dar nu...nimic nu se mai potrivea. Revenise iar in ploaie si frig... dar cred ca undeva ascuns acolo era speranta ca o sa vina si soarele. Stia ca nu poate fi doar soare si ca e nevoie si de ploaie...si incerca sa se adapteze probabil.
Si se intimpla ca brusc ca intr-un vacarm de pasi si voci  trecu o raza care o surprinse. Niciodata nu si-ar fi imaginat ca intr-un asemenea context sa vada lumina. Credea ca amurgul este starea de fapt, si ca lumina care o tot visa era doar acolo in vis. Raza  lumina frunza si instant fu vazuta de un trecator ce cu sufletul deschis o ridica si vazindu-ma trista la o departare considerabila mi-o oferi. Am intins mana..am atins frunza...imi transmise vibratia iar apoi  se topi in centrul palmei mele. Avusese in sfirsit iluzia caldurii...

Un comentariu:

  1. Speranta ne ajuta sa gasim caldura din noi si sa o vedem si in jur. Nu e doar o iluzie. E un dar pe care il meritam.

    RăspundețiȘtergere