marți, 22 februarie 2011

Circularitate

Astazi..a fost o zi agitata... excelenta pentru lucru...dar...mi-am luat o pauza de respirat...in care scriu pe blog. Si cum cineva mi-o remarcat un post pe blog mai vechi..m-am reintors..la ce am scris..inca de la inceput...si mi-am dat seama ca o farima de intelepciune ma incerca si la momentul ala: "Constientizeaza-ti alegerile, accepta-le(te) si asteapta-te la efecte."(by Adria)
Un pic de adevar pur....atit cat poate fi el constientizat. Dar mai mult de atit...ce am spus mai sus...e si un pic moralizator si chiar amenintator pe alocuri...
Dar ca sa indulcesc conotatiile aduse...exista sanse mari ca efectele sa fie POZITIVE... depinde din punctul in care esti plasat. Deci..solutia...daca nu e pozitiv..faceti sa fie..plasindu-va in locul potrivit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu