marți, 21 decembrie 2010

Doar schimbari de profil

Un titlu sugestiv...pentru o postare sugestiva. Am stat si m-am gindit in ultimele zile asupra schimbarii...daca noi ne schimbam....daca am vazut oameni care s-au schimbat....
Eu n-am vazut....nu-mi aduc aminte... Ma refer aici la schimbari totale care sa faca dintr-un om rau un om bun, dintr-un om plin de frustrari intr-unul fara frustrari, dintr-unul care isi bate joc de viata lui in unul care nu o face si tot asa.... Si cind chiar credeam...ca e posibil sa vad... mi-am dat seama ca totul e o patetica speranta.. si ca da..oamenii nu se schimba... Daca sunt invatati in mocirla..stau in mocirla... oricit le-ai arata frumusetea ...oricit ar fi simtit-o... E ceva din pacate probabil care le-o intrat in singe....acel ceva care ii tine vesnic nefericiti. Probabil...ca putini au sansa...chiar sa scape de jugul impus...sau..de autojug.... Imi aduc aminte...de ce imi spunea cineva cind eram mica... daca boii care trag la jug ar stii sa fuga in parti diferite...ar putea rupe jugul... multa intelepciune aici...e ceea ce va doresc si eu in acest sfirsit de an.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu