vineri, 9 octombrie 2009

Un pic de bucurie

MI-am petrecut timpul in dimineata asta.. sa fac ordine ... a iesit acceptabil.... Gindurile mele sunt oarecum mai ordonate acum;) In dorinta de a vedea un pic si cerul...de dupa blocurile astea un pic cam gri...m-am uitat afara si am vazut...un porumbel... extrem de ciufulit arata el..parca tocmai facuse o baie... sa fi incercat si el sa faca ordine?
Am inceput sa vorbesc cu el...si se uita tot la mine curios:) I-am pus pe pervaz de mincare...la inceput..m-a privit cu neincredere.... Apoi..m-am retras mai departe..si l-am vazut cum tzup tzup..se apropie de mincare.... Parea multumit:)
Deci...am inceput bine pe ziua de azi....am facut o vietate bucuroasa;) Probabil cel mai mult...fiindca i-am vorbit frumos..si i-am transmis energie pozitiva:) O zi frumoasa sa aveti si voi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu