luni, 6 iunie 2011

Valorizarea a ceea ce avem sau am avut?

Ma uit..acum in timp ce scriu...la o tinara cu ochiul bandajat. A suferit o interventie oftalmologica. Ochiul sanatos e de o tristete nemarginita... Amestecata cu suferinta.....
Parca te lovesc..unele adevaruri...ca acestea... Pina acum in locul asta eram invatata sa vad oameni de o anumitat etate...si parca imi intrase in ritm...sa ii vad cu probleme....darrrrrr...NU E DELOC ASA!
Imi dau seama...abia acum..cind am vazut un om tinar....si mi-am dat seama de nefirescul lucrurilor. Ce facem oare asa de gresit de ajungem asa? In ce clipa..din viata noastra...luam decizii confuze care ne duc la durere? Cred ca e intrebarea care o sa o am permanent in minte...in ceea ce fac....ca sa ma asigur ca elimin cat mai mult sansa de a gresi....
Ce este insa nelinistitor este ...necunoscutul...din noi, din jurul nostru.... Oare ceea ce facem conteaza...sau....
E important... insa cu nivelul de constiinta de care dispunem sa incercam sa imbratisam ce simtim ce e mai bine..... si sa speram sa (re)gasim in mod constient calea cea frumoasa a evolutiei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu