luni, 22 noiembrie 2010

Mihnea Alexandru

In weekendul trecut am botezat impreuna cu un prieten drag un frumos bebelus. In toata agitatia din jur...am apucat sa traiesc cateva clipe constientizate de frumusete. Am senzatia ca stiu ce insemna sa cresti, ce inseamna sa fii curios, sa fii incintat de noutati...sa te catari (in brate, intr-un copac;) ) din tot sufletul..ca sa vezi cat mai mult in departare...si sa iti stabilesti idealuri... sa stringi un degetel (vezi poza) ca sa simti ca esti in siguranta..si poti sa te bazezi pe ceva in acest undeva miscator.


(Mirelus, Mihnea, si Eu;)

O viata..vazuta ca o dimineata...;)



Stii ce esti? (Rumi)

Un comentariu:

  1. e absoluta maginifica imaginea!!!!!!!!!!!! SUPERB !!!! Mirelus e norocoasa cu un asa ingeras de copil.. iar tu Adriuta esti norocoasa cu un asa ingeras de finut. ;) Dar... desigur ca sunt si eu o norocoasa ca va am prietene... si.. nu o sa scapati de mine asa usor, oricat de mare ar fi departarea. ;)

    RăspundețiȘtergere