luni, 7 iunie 2010

Comanesti

In ultimele zile am vizitat locurile copilariei. Am fost la liceul din Comanesti,pe post de invitat alaturi de figuri mai dedemult care au diferite functii prin Romania.
Well..a fost placut sa imi intilnesc profesorii dragi in liceu... si mde..pe cei nesuferiti. Surpriza..e ca liceul..e mult mai mic...decit imi imaginasem eu... Inainte erau niste copaci frumosi in fata lui, care acum au fost taiati... ei bine...lucrurile se schimba...
Zilele astea m-am plimbat prin oras..si am constat cu mare placere ca este cel mai curat oras pe care l-am vazut in Romania. Avind ca ghid pe tata si primarul orasului am avut ocazia sa vad toate locurile unde se depoziteaza gunoiul in Comanesti...si postez mai jos o poza:


Asa e peste tot....
Comanesti -IUnie2010

Am vizitat si padurea....cea mica..in plina crestere, de care oameni inimosi au mare grija. M-am bucurat de ceea ce am vazut in exteriorul meu..acolo in locul universului meu de alta data. Acum...caut sa ma bucur si mai ales..sa respect urmatorul "indemn": "Smile, even if it’s a sad smile, because sadder than a sad smile is the sadness of not knowing how to smile." (Jean de La Fontaine)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu