vineri, 13 noiembrie 2009

O micuta constientizare

Am realizat astazi... prin manunchiul de task-uri..pe care tot le-am realizat unul,..cate unul..ca mult timp pina acum..faceam totul cu o stare mai de neacceptare.
Neacceptare in sensul..de speranta..ca o sa termin cu astea...si o sa am timp sa fac.. ce imi place mai mult..
Si tot ce obtineam..era tot mai multa insatisfactie..! Interesant...insa... am ajuns la nivelul in care automat..ma bucur cate un pic..de fiecare activitate....oricit de "odioasa" ar putea parea...
Ce-i drept.... nu ma pot abtine..sa nu ma gindesc...ca deja "sunt dresata" de o societate cu taskuri de spalare de creier...sau poate doar ca am mirosit un pic intelepciunea ce tine de acceptare si de a trece peste unele lucruri...minimizindule astfel impactul in eul meu.
Oricum... pare un drum... mai bun:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu