marți, 18 mai 2010

La Chisinau

Am ajuns in Chisinau la evenimentul international http://www.moldovaegovsummit.md/index.php/en/home
Am sosit de ieri dupa amiaza, si am avut timp sa ma plimb un pic prin Chisinau.
Primele impresii au fost destul de ok... nu am apucat sa vorbesc decit cu cei de la receptie;)
Cam intr-o ora, pe jos am reusit sa vad punctele de atractie a Chisinaului.
Am vazut parcul central, catedrala,arcul de triumf...si desigur cladirea Guvernului. Arata cam ca un bloc neingrijit cladirea asta..destul de trist as zice. Iar florile din fata..erau cam obosite.
Oamenii pe strada par ca nu au foarte multe griji, desi par un pic saraci. In acelasi timp m-a surprins modul lor de a se imbraca....scortos as zice. Am vazut mai multi barbati imbracati la cravata decit am vazut in ultimii ani la un loc. Si femeile se imbraca elegant, dar par mai normale :D
Astazi la conferinta, ma amuzam ca toata lumea era pusa la 4 ace....eram singura cu rucsac,lucru care l-a mirat si pe cel care ne perchezitiona..si care m-a intrebat daca il pot cara singura.
Din discutiile cu cei de aici citez" exista un cult al hainelor, chiar daca nu esti bogat faci orice sa arati cat mai bine". Mmmm..nu stiu ce sa zic... imi place totusi rucsacul meu;)
Aseara, am nimerit si la un concert de muzica clasica, care era deschis pentru oricine..asa ca mi-am clatit mintea cu cateva sunete de pian si acorduri de vioara. Cand au inceput sunetele mai dure m-am retras la Hotelul Jazz, unde atmosfera e placuta si mi-am creat conditiile sa mai lucrez un pic la prezentarea de miine.
Acum e o prezentare despre Open Source, well.... un pic pierdere de vreme... Asa ca o folosesc in mod util scriind la blog ;)
In seara asta am planificat o plimbare la magazinul Bucuria....ia ghiciti de ce ;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu